środa, 21 sierpnia 2013

The Versalite Blog, czyli bawię się w tagowanie


Hej :3 Znowu wracam do Was z taką dziwną notka, ale jak mogliście zauważyć po nazwie postu, będe się bawić w "Versalite Blog Award". Zbytnio nie przepadam za czymś takim, ale z racji, że bardzo mi się nudzi postanowiłam ujawnić Wam 7 faktów o mojej osobie. 
Zostałam nominowana przez: Rinę L. poziomkową za co bardzo dziękuję 

Zasady:
1. podziękować za nominację osobie, dzięki której zostałeś włączony do gry 
                 2. pokazać na blogu nagrodę "The Versalite Blog Award"

dobra, dodałam 

3. Ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby (ja będę musiała zrobić 14)

FAKTY:

1. Jestem bardzo zamknięta w sobie i nie lubię mówić o uczuciach.
2. Jestem wegetarianką i po prostu uwielbiam wszystkie zwierzęta 
3. Należę do TWFanmily od roku, wcześniej znałam ich po piosence GYC, a potem po usłyszeniu CTS zaczęłam szukać ich kolejnych piosenek i tak trafiłam na Warzone. Po obejrzeniu i przesłuchaniu tej piosenki wiedziałam, że zakochałam się w ich głosach i znalazłam bloga Moni :')
4. Oprócz TWFanmily jestem również Belieber, Lovatic, Arianator, Selenator, Sheerio oraz fanką 1D (czekam na hejty).
5. Mam kjimetrofobię, czyli lęk przed cmentarzami. Tak, nie chodzę na cmentarze. Mdleje i w ogóle...
6. Nie mam przyjaciół, bo delikatnie mówiąc wszyscy mnie zostawili ^^
7. Dużo się uśmiecham na co dzień, przez co wiele osób uważa, że jestem optymistką. Niestety bardzo się mylą.
8. Mało osób widziało jak płaczę.
9. Jestem w 1/4 Kanadyjką, chociaż nigdy nie byłam w Kanadzie xd
10. Dużo osób pytało się mnie, kto jest moim ulubieńcem z TW, ale tak szczerze to kocham całą 5 tych debili 

11. 
Moje ulubione seriale to Pretty Little Liars, Skins i Doctor Who :D
12. 
Uczę się francuskiego.
13. Oprócz pisania moją pasją jest rysowanie...może kiedyś wam pokażę ^^
14. Mój ulubiony kolor to niebieski, fioletowy i czerwony.
15. Gram 4 lata na gitarze (obecnie w domu posiadam 3 takie instrumenty), flecie, harmonijce ustnej (xd) oraz uczę się na pianinie.
16. Słucham praktycznie każdego rodzaju muzyki po trochu.
17.  Jestem strasznym dziwakiem :D

3. Nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują.

Kurczaki, nie potrafię wybrać 15 blogów :/ Wszystkie macie wspaniałe blogi, na prawdę.
Nominuję was wszystkich :)


A teraz z innej beczki - dodałam ankietę tam po prawej >>>>>>>>
z pytaniem, który blog bardziej się Wam podoba i, którą historię wolelibyście czytać. Starałam się odratować jakoś tego bloga "I'll be your strenght" z którym Blogger sobie niestety nie radzi i usuwa mi posty. 
Zaznaczajcie to co chcecie czytać :)
Więcej już nie zanudzam.

Całuję xx


5 komentarzy:

  1. A czemu nie istnieje opcja obydwa? xD
    Mnie podobają się obydwa i obyś uratowała ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji, zasłużyłaś na nią w 100%. ♥ I tylu rzeczy się o Tobie dowiedziałam. ^^ Tęsknię za ''I'lle Be Your Strenght' odratuj go jakoś ;c 'Czekam na dwójeczkę. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spamuję... Będę smażyć się w piekle, ale... Zostałaś nominowana do nagrody The Versatile Blogger Award! Aaaaaaaaaaaa! :D Gratuluję! :* Więcej info pod rozdziałem http://thewantedstoryyy.blogspot.com/2013/08/rozdzia91.html :)

      Usuń
  3. Obydwa blogi są wspaniałe :) Mam nadzieję, że jakoś odratujesz "I'll be your strength"
    Anonim z podpisu
    Lose my mind

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog :D
    Obserwujemy ?

    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wattpad